Vision & Strategi
Vår vision är att Fyran ska väljas med stolthet av kunder som bryr sig om pris, tjänst, service och inte minst omvärlden. Det ska vara smidigt och enkelt att välja Fyra som operatör, våra priser ska vara konkurrenskraftiga och våra tjänster kommer att levereras med högsta kvalité. Vi jobbar proaktivt med utveckling av nya, hållbara lösningar med miljön och omvärlden i åtanke samt informerar våra kunder om vilken nytta dem bidrar med att använda våra tjänster. Vi vill att våra kunder ser oss som det gröna alternativet inom telekom. Vår el som driver våra IT anläggningar kommer alltid vara grön el från förnybara energikällor som vatten och vindkraft.
Värderingar
Våra värderingar är att uppkoppla både människor och IT över hela världen på ett smidigt och effektivt sätt. Vi förser kunderna med lösningar som passar deras behov. Vi bryr oss om varandra och om andra genom att vara stödjande och etiska. Att vårt stöd till omvärlden ska växa medan vi växer.
Historia
Efter flera års planeringar, marknadsundersökningar och kundanalyser har Fyra lanserats med skräddarsydda abonnemang som passar alla. Vi anser oss vara framtidens mobil operatör. Med kunden i fokus är vårt mål att ha Sveriges nöjdaste kunder. Ledningsgruppen, som har mer än 10 års erfarenhet från telekombranschen är alla enade att kunden alltid går först. Därför har vi utformat abonnemang som är enkla att förstå, med fasta priser och fria samtal och SMS. Som kund behöver du bara välja rätt surfmängd som passar dina behov.
Som kund med Fyra kommer du bidra med socialt ansvar och stödja välgörenhetsorganisationer. Mer kunder kommer att bidra till mer hjälp till omvärlden. Just nu jobbar vi med ett samarbete med biståndsorganisationen ViSkogen. Var med i resan mot ett hållbart samhälle.
Socialt ansvar
Datasurf är framtidens förbrukning och därför har vi skapat en unik surfgaranti som innebär att vi matchar surfmängden i telekommarknaden. Inget är väl härligare än att kunna få mer surf för pengarna. Vi arbetar ständigt med att förbättra upplevelsen genom att lyssna på dig som kund.
Kundupplevelse
Hållbarheten kommer alltid att vara en naturlig del av Fyras verksamhet. Inom verksamheten är det en familjär miljö mellan medarbetarna med korta kommunikations- och beslutsvägar som reflekteras positivt gentemot kund. Vår val till förnybar energi är en självklarhet och givetvis har vi alltid elförbrukningen i åtanke när vi investerar i nya anläggningar.